Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 5 oktober 2021

Over ouder worden blog je niet, toch?


30 was ik toen ook al niet meer!


 Oké, het blijft een lastig onderwerp

en meestal blijven we ons zo rond de 30 voelen...

Maar om de problemen kun je nou eenmaal niet heen!

De incontinentie! Het woord alleen al!

Heb er al meer dan een jaar last van ( gehad).

Bizar, maar ik heb mezelf  afgericht!

Naast mijn bed staat een plasemmer, zoiets dat je meeneemt op vakantie.😄

En ik sliep ook nog eens met die tena gevaren driehoekjes om...

Die altijd verschoven en helaas schoof mijn plasser niet mee.

Maar ik had een trainer die mij hielp, hij sliep naast mij, ja

zowat bovenop me!

Ben het namelijk zelf....😁

Dus nu word ik gelijk wakker als ik maar de minste aandrang voel en duik gelijk die emmer in! Soms nog half slapend...

Maar vaak ben ik dan nog niet eens echt wakker!

En eergisteren nacht ben ik mijn linnenkast in gevallen.

De deur is ter ziele...

Ikzelf gelukkig niet, maar er is een bord gesneuveld.

Een bord waarin de spons lag om mijn papier te bevochtigen.

Het papier waarop ik schilder en dus opspan...

Al met al heb ik het ene probleem omgeruild met het andere...

Ik plas niet meer in bed, goddank!

Maar tegenwoordig val ik... omdat ik dan nog niet goed wakker ben

Trouwens het plassen in de emmer lukt gelukkig altijd!

Tja, wil geen natte zooi op de grond...dus het probleem verschoof.

Het is 'vallen' geworden...

Maar...

Over ouder worden blog je niet?

Nee zeg, daar begin ik niet aan!

Want we blijven allemaal zo rond de dertig... toch?

😉



2 opmerkingen:

  1. Dat verschil tussen mijn innerlijke leeftijdsloos zijn en vervolgens in de spiegel kijken. Soms verbaas ik me dan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben altijd blij met je reacties, ik vind ze eerlijk en echt! Dank je...

      Verwijderen