Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 28 december 2021

Het lijkt vreselijk maar het is bevrijdend!



 

Wat ben ik zoal tegen gekomen door mijzelf trouw te blijven?

Veel, zoals iemand die erg anti vaccinatie was, maar nu met de staart tussen de benen het toch maar heeft laten doen.... anders zou hij niet meer op vakantie kunnen.

Vreselijk, maar toch voor mij bevrijdend om daardoor iemand beter te leren kennen.

Een dan... een Kleurrijke blogster die eigenlijk

vreselijk zwart/wit denkt!

Vreselijk maar toch ook inzicht gevend.

Ik had haar al snel door...

Verbazender was de blogster die het boeddhisme aanhangt

en zelfs met Krishnamurti aan de gang was...

Het is zelfs zo dat ze nu 'boostert' en dus weinig geleerd heeft

van Krishna en van de Boeddha

Nee, je bezighouden met theorieën en ze niet in je leven toepast  is... vreselijk!

Maar alweer, voor mij bevrijdend.


Gelukkig zijn er ook prachtige en oprechte mensen.

Toch zal ik hen die teleurstellen gewoon in mijn leven blijven toelaten...


Maar ik ga me wel meer uitspreken, want zo kunnen we niet verder!


Als lafhartige slaven van een zieke regering en van besmette inzichten die tot afhankelijkheid leiden?


Nee, daar begin ik niet aan...


Geloof ik in reïncarnatie... soms, want ik was een Jodin die in de gaskamer is overleden,

een vrouw die zwanger was...

Mijn kind is gered door een Duitser.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten