Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 december 2021

Maar dan zonder het 'we' woord.




 Bloggen over; hoe gaan we nu verder?

Het is mij nu duidelijker dan ooit... er is geen we!

Natuurlijk is het soms makkelijker om het over 'we' te hebben,

in feite ben je dan minder kwetsbaar....

Aan de andere kant lijk je minder sociaal als je het over 'ik' hebt!

Alsof je dan egocentrisch of egoïstisch bent...

Is het eigenlijk niet gewoon eerlijker?


Wat mij betreft wel en zeg ik;

Hoe ga ik nu verder?

Hooguit kan ik zeggen, we hebben een harde les gehad, toch?

Zou hier ook kunnen schrijven... wij die bloggen...

Voor mij geld;

Hoe ga ik om met het ouder worden en wat kom ik tegen?

Mocht je er niets in herkennen dat hoeft ook niet!

Want vaak hebben 'we' het over dat we allemaal uniek zijn...

En dat blijkt nu meer dan ooit!

De grote confrontatie waar we in terecht zijn gekomen!

Dus met een beetje passen en meten kunnen we af en toe best het 'we-woord' gebruiken.

Dat heet nou De Bewustwording!


Laten we/ik maar zeggen

Een nieuwe manier van bloggen!

Dus over 'ouder' worden en hoe je dat beleeft zal ik het beter later hebben.



De verantwoordelijkheid bij onszelf houden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten