Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 16 januari 2022

Dus blijkbaar lieten we ons weer; Intimideren!




 'Boosteren', het werd ons aangepraat... bijna verplicht!

Liet jij je 'boosteren' omdat het woord indruk op je maakte

of liet je het doen omdat je wist wat het was?

Ach, weet je het spul moet gewoon op, het kostte handen vol geld!

Dus gelijk een drievoudige dosis naar binnen.

3x iets van hetgeen dat alleen maar ons gezonde immuunsysteem

langzaam afbreekt... Dat ons lichaam er lui van wordt werd er niet bij verteld.

Het komt de vaccinerenden goed uit dat we toch niet meer in onszelf geloven!

Lang leve de regering!


Inmiddels zijn er steeds meer mensen die wakker worden.

Laatst sprak ik een man die ook bij de geldautomaat stond;

Weet je dat ik er reuze spijt van heb, maar ik deed het omdat mijn ouders erg oud zijn.

En dat had ik heel anders kunnen oplossen, maar ik kan het nou eenmaal niet uit mijn lichaam laten halen...


'Boosteren' en Omnicron, wat wordt het volgende bedrog?


Ben trouwens zelf bezig om mijn weerstand en mijn immuniteit

op een natuurlijke manier te versterken.

Het geeft mij veel positieve energie!


Ondanks dat het erg persoonlijk is, ga ik dat toch weer een keer doen!

Er uitgebreid over schrijven, waarom niet!