Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 1 januari 2022

Wow! 2022, wat een bijzonder getal!




 Herinnering; in 1960 schreef ik dat boven in mijn schoolschrift!

Voor mij leek dit een jaargetal vanuit de toekomst...


En...als ik nu 2022 zie staan.... dan ben ik weer net zo

verbaasd als toen!

Het lijkt werkelijk een jaartal als uit een SF film....

Maar hoe kijk ik werkelijk tegen dit komende jaar aan?

Wat betreft de afgelopen periode van totale waanzin

ben ik door een diepe put gegaan.

Alles in mijn leven stond op zijn kop...

en dat was nodig ook!

Vooral die eerste periode van een veranderd Bewustzijn

haalde mij flink onderuit.

Ik voelde gewoon dat er een enorme verandering gaande was

die zeker niet beleefd werd door mijn spirituele hoera bewustzijn.

Integendeel...


De afgelopen 'feestdagen'  inclusief mijn verjaardag leefde ik eigenlijk een beetje

in een roes...

Die twee corona berichten die ik op mijn blogs geplaatst heb

had ik werkelijk nodig om die periode af te sluiten!


Bewustwording en vooral ook het Bewust Zijn

daar ga ik mij vanaf vandaag mee bezig houden.

Hoe dat gaat worden?

Ik heb er totaal geen idee over.


Doen jullie mee om er een bijzonder jaar van te maken?



1 opmerking: