Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 8 mei 2022

Maar wat komt er dan na O?




 In mijn laatste logbericht had ik een poging gedaan om over dat O punt te bloggen...

Izerina had daar een zeer zinnige reactie op!

En dat geeft me vaak weer wat inspiratie om verder te bloggen...


De Nieuwe Tijd en de Grote verandering.

Anders met elkaar omgaan en geen onzinnige conflicten meer laten ontstaan.

Neem nou het meest recente conflict...

Er is weer eens oorlog ontstaan!

Maar wie heeft er gelijk in? Toch vreselijk dat we ons daarin verdiepen,

nog erger is dat we er oplossingen voor zoeken!

Hoeveel vluchtelingen heb jij al in huis genomen?

Ik inmiddels al een paar miljoen!

Heb inmiddels besloten om weer terug te gaan naar.. O!

Dit keer ga ik het niet over GOD hebben of over de oneindigheid.

Gelukkig heb ik geen oude Corona wrok meer in m'n lade liggen...


En dan die Hitler gekte en de Jodenvervolging!

Lukt al dat herdenken nou werkelijk of gaan we eens eindelijk werken aan een echte oplossing.



Die 0 lijn is zo gek nog niet!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten