Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 juli 2022

Toch brengt Wanda bijzondere herinneringen bij me boven!

Ergens moeten er foto's zijn uit die tijd...

Verdwenen....dankzij...👾


 Het kan niet anders dan dezelfde zijn!

In die tijd kon ik echt geen kort haar hebben, dus ik kocht een....

pruik! En ik was er handig in om hem zo te dragen dat niemand

er weet van had... Behalve Wanda!😄

Een ellende was het wel ( ik zat namelijk in dienst) en ik ging

regelmatig naar de Birdsclub op het Rembrandtplein...

Ja, ja... ik was een echte dancer...

En boven had je toiletten, met nog een ouderwetse toiletjuffrouw...

En hele aardige en later bleek zij de moeder te zijn van een goede

vriend van toe... Hans...

En wat gebeurde er in die toiletruimte???

Wanda kwam snel voorbij en rukte de pruik van mijn bezwete hoofd!...

Kan er nu om lachen, maat toen ging ik door de grond


Een andere story was dat haar toenmalige vriend uit Parijs kwam..

Mijn frans was toen nog verse HBS frans en ik was er goed in!

Destijds heb ik hem Amsterdam laten zien...

En hij was zeer verbaasd over mijn frans...

Vond zelfs dat ik een Parijs accent had...


Ja, het was een bijzondere tijd...

Het zou te vreemd zijn om Wanda weer eens te zien...

Het is 50 jaar geleden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten