Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 26 juli 2022

Pannenkoeken...

 Het wordt alsnog een hele reportage!



 En dat terwijl ik best veel goeie heb... althans..😌

Maar ja, ik heb m'n verstand nog want er was altijd wel ellende aan de hand!

Toch heb ik mij altijd staande gehouden...




Iets heel anders; vandaag heb ik gemeld dat ik bij hun geen eten haal.. heb pannenkoeken gekocht en kaas en  lente ui...Had er trek ik!

Ja/ nee...het was al geen probleem meer hier...

En, wat grappig is; mij snor begint van boven wit te worden, net als mijn baard!

Best grappig want soms doe ik er wat citroensap op

als bleek middel: Heb ook wel eens aan Colgate gedacht, je weet maar nooit!

Had ik al verteld dat mijn haar een tikje grijs worden aan de zijkant?

Ach, het heeft wel iets..

En.. het krult weer!!

Want vroeger had ik zwart haar met krullen...


Ja, en we ( mijn toenmalige vrouw en ik) hadden ook leuke tijden...


En dan nu de pannenkoek met kaas een lente ui..





En groetjes aan Wanda!🙋


2 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit. Vroeger blondeerde ik mijn haar. Nu, en wat is dat lekker gemakkelijk, is het grijs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, die Geri toch.. bijkleuren deed ik alleen m'n baard...maar vind dat witte nu erg wijs staan... hihi

      Verwijderen