Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 27 juli 2022

Of hebben we nu ineens haast? Stilte-dag




 'Gaan de dingen dan echt veranderen?'

Ja, natuurlijk...want het kan niet meer anders...

Of blijven we wachten op die anderen?

En waarom denken we toch nog steeds dat anderen het moeten doen...

Wil jij gewoon in je eentje de wereld redden dan?

Hoe lang bestaan we al?

En waarom nu ineens die haast?

'Want als jij niet vriendelijk bent...moet alleen de ander dat zijn dan?


Ooit heeft iemand tegen me gezegd;

Als jij er geen gebruik van maakt, doet een ander dat wel!


En ik doe het nog steeds niet... maar heb nog weinig mensen om me heen...

En.. ik blijf een aardige man...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten