Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 10 augustus 2022

Had het nooit gedacht! Heb het veel te warm....

 



Niet meer te doen, eigenlijk... loop vaak half naakt

En dat helpt niet!

O jee, straks komt de invul hh, hulp... ts een knul!

O nee, liever geen knul...

Weet nooit zo goed wat ik daarmee aan moet....

Ken hem niet eens! Een invaller...

Denk dat ik een briefje op mijn deur hang; Ben er niet!

Grapje; hij mag hier gerust naakt werken, hoor...

Nee, doe me een lol, hihihi

Belachelijke gedachte die niet eens gemeend is!

Zal de warmte wel zijn die mijn denken bevangt....

Lijkt me erg vreemd.... een naakte knul in mijn huis...

Hahaha, met stoffer en blik en een stofzuiger!

Nee, gaan fantasie daarover.. houd zelf liever mijn kleding aan...


Aan de andere kant; waar doen we eigenlijk moeilijk over? Ben jaren naturist geweest!

Ben niet meer zo gek op naaktlopen, vind ik te warm zelfs!

De warmte is naar mijn hoofd gestegen... dus ik kan ook gewoon spiernaakt de deur op doen!


Genoeg van deze onzin.....

Ach ja, tis de warmte.... vrouwen hebben dat niet!

Die blijven altijd netjes... toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten