Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 11 augustus 2022

Ai, de echte nachtblogger!

Dan maar weer een selfie?




Soms ga ik erg vroeg naar bed.... gewoon geen zin om wakker te blijven!

Maar dat heb je vaak een probleem... ik werd reeds om 0;30 wakker...

Wat ik dan vroeger deed zonder you-tube enzo, dat weer ik niet meer.

O ja, soms schilderen....


Ben erg onrustig door die warmte,

ben waarschijnlijk de enige... tenzij jij ook wakker bent!

En, via you-tube zijn er best bijzondere dingen te zien.

Veel over kunst en daar kijk ik graag naar....

Heb het nog steeds erg warm... zeg maar heet!

En dan kan ik het best katoen dragen... bloot bevalt me  niet zo.

Och ja, als de ventilator aanstaat krijg ik het in de nacht vaak 'koud',

en zo word je soms vaak snot verkouden!

Wow, tis nu bijna 2 uur!

Weet je tegen wie ik nu blog?

Gewoon tegen of met mezelf.😂


Heb nog weinig trouwe blogklanten, logisch eigenlijk, want het raakt een beetje uit.

En toch vind ik die warmte wel wat hebben....

Nee, ik denk niet dat je dit nu leest... Waarschijnlijk slaap je of... heb je geen zin

om op deze onzin te reageren.

Wat ik me wel vaak afvraag; tegen wie of met wie kletst men de hele dag?

Want iedereen lijkt in gesprek met zijn mob.foon!

Soms vraag ik mij af of daar ooit een eind aan komt


Kletsen op straat met god mag weten wie.... en vooral; Waarom?

Nou, het is na 2 uur... ga maar weer naar you-tube

Slaap lekker, ofzo...




Deze kan ook...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten