Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 18 januari 2023

Is het erg dat er steeds minder bloggers zijn?

 


Het is even wennen, maar nee...het is niet erg!

Integendeel, het geeft rust.

Brengt ook ruimte in je geest...


Er schijnt steeds minder te zijn

en nog duurder ook!

Toch geeft ook dat ruimte en rust.


Hoe 'bang' zijn we om iets te missen?

Er is zelfs een medicijn te kort....

Dus de hoogste tijd om te kijken hoe het

ook anders kan....

Makkelijk is dat niet, maar er kan veel!

Een voorbeeld is; door anders te leven

anders te eten en anders te bewegen.


Of ikzelf dat allemaal zo maar kan?

Ja/ nee, want het is veel werk en

het is vaak erg wennen!


Gelukkig/helaas moet ik wel...

Want hoe lang kregen we alles kant en klaar aangereikt ?


Toch niet zo gek dat we zijn ingeslapen.

Zowel de armen als de rijken.





1 opmerking:

  1. Zelf heb ik nog veel plezier in bloggen en in blogs lezen, Walter. En ja, gezond leven komt op onszelf aan. Volgens mij ben jij goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen