Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 13 januari 2023

Stel dat Spijkerbed zomaar verdwijnt!...STEL.






 Er zal geen haan naar kraaien...

Zelfs de kraaien zullen stil blijven....

Stel dat ikzelf ineens verdwijn...

Natuurlijk ga ik een keer dood...

Ik mis al een aantal bloggers waar ik verder niks over weet...

Kan moeilijk op voorhand schrijven dat ik ben

OVERLEDEN.

Achteraf zal ook niet lukken, tenzij....

Vandaag zag ik is het nieuws dat Lisa Marie Presley is overleden.

Zij werd slechts 53/4

En toch raakt dat mij....

Heb eigenlijk liever dat iedereen onsterfelijk is.







3 opmerkingen:

  1. Denk persoonlijk dat er wat praktische bezwaren zijn aan onsterfelijkheid voor iedereen. Maar ook ik vind een jaartje of 80 eigenlijk wat te kort; ik zou nog heel veel willen doen. Hoop dat jij nog heel wat jaartjes meegaat, Walter! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. t zou mooi zijn moesten we onsterfelijk zijn, maar stel je voor, dan pas zou de wereldbol overbevolkt zijn
    Het is sowieso stiller in blogland, velen zijn gestopt of bloggen maar nu en dan eens - verzorg je goed Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het bloglandschap is inderdaad erg veranderd. Ik merk zelf ook dat ik 'anders' blog. Minder vaak en minder contacten. Maar het is goed zo. Niets blijft hetzelfde en ook dat vind ik goed.

    BeantwoordenVerwijderen