Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 11 augustus 2023

Bekentenis; Ik begrijp er eigenlijk niks meer van!

 




Want ik blog daarom ook niet meer...

Neem nou 'facebook', steeds willen mensen mijn vriend worden?

Allemaal nep, denk ik dan..... het is gewoon facebook zelf die  dat doet!

En inderdaad, ik blog niet meer....

Er kwamen veel bloggers voorbij en natuurlijk nam ik ze serieus!

Een aantal verdwijnen gewoon, foetsie... weg!


Wat betreft Werkwijze lees ik nog steeds de blogs in de zijlijn.

Ach ja, de 

Pleiaders komen, eigenlijk zijn ze er al.

Of ik er allemaal in geloof?

Ja, maar dan toch op mijn eigen manier... en die is anders!

Had eigenlijk willen schrijven hoe het n


u werkelijk met me is...


Dat is makkelijk; ben erg in de war... heel erg!








1 opmerking:

  1. je kan dat instellen Walter zodat totaal onbekenden je niet kunnen contacteren op facebook
    Het bloggen is heel erg verminderd, velen zijn gestopt, verdwenen, maar ik blijf doorgaan zolang ik het nog leuk vind en er nog iemand langs komst :-)
    Belangrijk is het allemaal niet, maar wat moet ik anders met mijn foto's :-D en foto's nemen blijft ontspanning voor het hoofd...
    Verzorg je goed Walter

    BeantwoordenVerwijderen