Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 12 augustus 2023

Vanmorgen werd ik wakker en dacht;





 

Bipolair, en niemand neemt dat serieus, zelfs de 'geschoolden' niet...

Ach, daar zit ik niet meer mee... want wie of wat je ook bent;

Niemand zit er ooit mee!

Dus vanaf nu ga ik zomaar wat schrijven.... als ik er zin in heb!


Ineens weer totaal in de war.. kan me zomaar overkomen.

Weet niet eens waar ik het over heb!

Ga het niet eens teruglezen....





3 opmerkingen:

  1. Rot is dat, wakker worden in een nat bed. Maar goed, je blogde weer. Prachtige foto, de bloem. Ik hoop dat de dag leuker werd. Groeten van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is me gelukt je hier weer te vinden. Maar omdat ik zo vaak tik fouten maak die ik niet kan zien duurde het lang voordat het in orde was. Ik ben blij dat de meesten er overheen willen en kunnen lezem maar de computer doet dat helas niet.
    Hopelijk wordt jou dag toch nog een beetje beter en droog met het zonnetje. Lijkt me vreselijk om in de war te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervelend zo wakker worden. Dan moet je meteen aan de slag.. Fijn weer iets te lezen van je

    BeantwoordenVerwijderen