Ik doe het steeds vaker; dom lachen.
En weet je dat het me heel goed bevalt?
Het is namelijk een echte lach.
De lach van; waar maken we ons toch druk om?
De lach van; weet jij ook dat we spelletjes spelen met elkaar?
De lach van; lach eens mee en voel geluk.
Dom?
Misschien valt dat domme nog wel mee.

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
BeantwoordenVerwijderenLekker lachen Walter.
Is het dom om met Quincy door de kamer te dansen?
BeantwoordenVerwijderen