Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 24 januari 2011

Dan maar een beetje dom lachen.



Ik doe het steeds vaker; dom lachen.
En weet je dat het me heel goed bevalt?
Het is namelijk een echte lach.
De lach van; waar maken we ons toch druk om?
De lach van; weet jij ook dat we spelletjes spelen met elkaar?
De lach van; lach eens mee en voel geluk.
Dom?
Misschien valt dat domme nog wel mee.

2 opmerkingen:

  1. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Lekker lachen Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is het dom om met Quincy door de kamer te dansen?

    BeantwoordenVerwijderen