In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden. Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan. Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....
En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!
hihi
BeantwoordenVerwijderende inspiratie zit 'm duidelijk in de combinatie walter:-)
knuffel terug,en truste,
xxx
Geniet van de rust en de liefde Walter.
BeantwoordenVerwijderenFijne dag.
daarom die roos? geniet ervan, wat is er mooier dan liefde?
BeantwoordenVerwijderenGele liefde
BeantwoordenVerwijderenis de mooiste Liefde
Geniet in stilte van jouw mooie rozen
Fijne zendag gewenst! :-)
BeantwoordenVerwijderen