Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 23 januari 2011

Een lichte zondag.


Ook deze zondag houd ik het rustig.
Rustig, maar wel met liefde.

5 opmerkingen:

  1. hihi
    de inspiratie zit 'm duidelijk in de combinatie walter:-)

    knuffel terug,en truste,


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de rust en de liefde Walter.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daarom die roos? geniet ervan, wat is er mooier dan liefde?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gele liefde
    is de mooiste Liefde
    Geniet in stilte van jouw mooie rozen

    BeantwoordenVerwijderen