Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 8 mei 2009

Tja...


Iets over m'n werk? :

Voor de verandering even over mijn artistieke uitbarstingen.
Vanuit m'n gevoel werken zal ik het maar noemen, want zowel kleur als afbeelding komen spontaan in me op.
Meestal besef ik pas achteraf wat ik gemaakt heb en krijg dan langzaam een mogelijke betekenis door.
Erg commercieëel hoor, want veel vinden het best mooi..maar geen hond wil het aan de muur!
Word er dan ook walgelijk rijk door. ( geldt geestelijk ook?)
Als oefening, doe ik af en toe portretten tussendoor omdat ik het belangrijk vind in mijn werk contact te houden met de realiteit.
Zeker aangezien de mensfiguur centraal staat in mijn "vrije" werk.
Ik ga me er steeds meer mee verzoenen dat ik eigenlijk een levenskunstenaar ben en het is bekend dat die er soms een puinhoop van maken! hihihi...
Dus die " schilder" die ik meende te "moeten" zijn...ach tis een onderdeel van me. Kunstenmaker is eindelijk wat bij me past!
Alles wat creatief is boeit en prikkelt me... vooral schrijven, schilderen en fotograferen.
O jee...en styling ook! Geen waslijst van maken zeg!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten