Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 18 juli 2009

Wel een vrolijke foto erbij!


Hoera...!
Je bent gestopt met dat ellendige roken, dat gezuip van je, daar heb je ook een streep achter gezet, eindelijk eet je eens regelmatig en gezond!
Sporten ben je mee begonnen, vaker de auto laten staan en fietsen of lopen...
Maar dan kijk je omhoog en ziet Damocles met wrede glimlach en bloeddorstig zwaard;
"En nu volhouden hè, jij laag onderkruipsel!".
Tja, volhouden. Wat een enorme kramp zit er in dat woord!
Het is niet zo maar een woord maar helaas vaak de instelling van mensen die "goed" bezig willen zijn. En juist daarom geven ze het na een tijdje op.
Trouwens, ik was ook zo iemand hoor!
Waardoor ik na een tijdje "volhouden" natuurlijk weer uitgeput op de bek ging.
Want pas als je je realizeert waarom je iets doet en met welke reden, behalve het presteren naar de buitenwereld, verandert volhouden in met plezier en voldoening bezig zijn.
En daar ben ik zo waar in terecht gekomen, door hard werken maar vooral ook door mijn contact met "HET" te intensiveren...
"HET" waardeert dat enorm.( voorzichtige smile@ )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten