Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 11 april 2010

Bewuste wandeling.

Niet dat ik anders "onbewust" wandel hoor, maar dit keer ging/ga ik er op uit om me te richten op fotograferen...Als ik dit schrijf (11:45 uur) zit ik nog op mijn, vandaag erg luie, reet.
Excuus is dat mijn acuutje aan het opladen is. Ook die van mijn camera, hihihi.
Het weer is niet erg zonnig op dit moment, maar dat mag de pret niet drukken en trouwens ik ben voorlopig toch nog aan het rondhangen.
Op dit leesmoment, ben ik alweer terug en heb er wat foto's bijgezet.
( wat een optimist ben ik toch om dit reeds van te voren aan te kondigen!)

Het weer was wat grijs maar dat mocht de pret niet drukken


Ik houd van hout foto's...



Oja, mijn horror verhaal plaats ik vannacht reeds om 0:00 uur.
Ik ben zó benieuwd hoe het afloopt en ik heb dit keer geen zin om tot 0:30 uur te wachten...

3 opmerkingen:

  1. die wilgen lijken net wedstrijdzwemmers, die na het startschot het water in duiken:))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zin in webloggen staat even op een laag pitje, mijn hoofd staat er niet naar.
    Maar ik kan het niet nalaten om hier wat bij te lezen...
    en je te groeten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die eerste foto, wat zou ik graag over dat wegje wandelen
    fantastisch ziet dat er uit!

    BeantwoordenVerwijderen