Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 12 april 2010

Die andere dimensie.

Het gaat niet over geestelijk ziek noch in de war zijn, het gaat over het beleven van het "andere".
Hoe veilig is het voor angsthazen om psychoses als ziek of in de war zijn te benoemen, het ver van mijn bed gebeuren...
Als het lukt een psychose daarna op een "nuchtere"manier onder ogen te komen, zul je het gaan beschouwen als een verrijking in je leven. Laat je je echter leiden door angst, vooral ook de angst die de anderen je daarbij nog als extra aanpraten, dan wordt het inderdaad een terugkijken naar jezelf als zijnde; ik was ziek en in de war!
Nee dank je, daar schiet ik dus echt niks mee op en vooral in dit geval denk ik; "Ze denken maar wat ze willen, ik heb het beleefd en overleefd, ik heb iets mogen ervaren dat niet voor iedereen is weggelegd!
Een kijkje in een andere dimensie, een dimensie die z'n eigen realiteit in zich draagt.

Voor mensen die bekend zijn met chakra's voelt het als een totaal open staan van het kruinchakra..
Aangezien het een overweldigende en bijna "ongecensureerde" ervaring is, moet je best wel sterk in je schoenen staan om het goede ervan te behouden.
Gelukkig bleek ik het aan te kunnen, want het is 3x mijn deel geweest.
"God" hebben mogen ervaren zonder blijvende krankzinnigheid, het klinkt bijna als een grap!

3 opmerkingen:

  1. ppff Walter jij bent een sterk man!
    ik zou het niet overleefd hebben denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb al lange tijd het idee dat sommige 'psychisch gestoorden' eigenlijk mensen zijn die toegang hebben tot gewaarwordingen waar het menselijk lichaam nog niet klaar voor is... met de bekende gevolgen.
    Tenzij je sterk genoeg bent om dit te dragen. Dit verhaal bevestigd dit eigenlijk wel.

    Excuseer me voor het woord 'gestoorde'.
    Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zorg wel Walter, dat je dat chackra ook zachtjes weer sluit in het gewone leven, anders raak je overvallen door jan en alleman. Blijf 'geborgen' in je ei.

    BeantwoordenVerwijderen