Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 mei 2010

Kom, ik dacht....



Laat ik het eens anders aanpakken, dus vandaag sluit ik de dag...
met een soort lach!
(soort...)

7 opmerkingen:

  1. dat is echt wel een lach
    dus ik lach even mee om de dag af te sluiten en wens je welterusten
    Leuk dat je meedeed met m'n opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een mooie en oprechte lach waar jij de nacht mee in gaat en ik gaat lachend slapen straks welterusten walter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toen ik deze lach zag dacht ik, heee een aantal posten terug heb ik deze totaal gezien, en toen kwam de foto bij mij niet als een lach over. Maar nu je alleen het onderste gedeelte laat zien lijkt het wel een soort lach. Lief dat je de dag met een lach afsluit, dan doe ik met je mee...

    Slaap lekker Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, Josephine...je lijkt een hele studie van mij te maken!
    Krijg ik eens een eindrapport van je?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van alle logjes die ik gemist heb, moest ik effe reageren op deze! Ik vind het een prachtlach! Waarom? Omdat ik nu naar mn pc-scherm zit te glimlachen.... dus is tie aanstekelijk en dus perfect!
    hahahaha, fijn daggie vandaag lieve walter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net wat ik nodig heb, een glimlach op mijn gezicht dank zij jouw lach ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag walter,
    ***
    lachen voelt goed
    lachen is tof
    lachen doet vergeten
    ***
    dus als je veel zorgen hebt
    en je wil ze vergeten
    lach dan
    ***
    een lach kan wonderen doen
    een lach voelt goed
    een lach doet je pijn vergeten
    ***

    blijf lachen
    ook als het moeilijk wordt.
    ***
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen