Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 augustus 2010

Maandag.


Het is maandag.
Tenzij je het morgen leest.
Dan is het dinsdag.
Mocht je het op woensdag lezen,
dan is de kans groot dat als je het morgen leest,
het donderdag is.
Hoe hierin de
vrijdag
zaterdag
en zondag passen
daar mag je zelf iets bij bedenken.
De maandag daarna is dan weer een stuk eenvoudiger!

Maak er maar een bijzondere week van!

10 opmerkingen:

  1. Ja, maandag alweer.
    Nieuwe week, nieuwe kansen.
    Maak er iets moois van Walter, alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen is vandaag gisteren, en...morgen komt nooit. Dus genieten we vandaag maar van alles watover ons heen komt. En als ik naar buiten kijk is dat vloeibaar en heel nat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goeiemorgen walter, maandag vandaag, gelezen en genoten :-)

    geniet jij ook,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hoop ik werkelijk en de wens is wederzijds.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is al bijzonder begonnen en zo zal het blijven wat er ook gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet nooit wat voor dag het is
    gewoon dag is al meer dan genoeg.
    Maar waarom heb je een blauw bakje
    en een wit vegertje???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die wilde ik persé, dus heb ik een blauw én een wit setje gekocht...Hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dan heb je dus een wit bakje
    en een blauw vegertje
    en dat is niet wat hier staat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Néééééééééééééééééé!!! Volgende week maandag moet ik terug gaan werken dus is dat NIET, helemaaaaaaaal niet eenvoudiger!!!
    Potdorie nog aan toe!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben nog op tijd, anders zei ik morgen, gisteren!
    Genieten is het woord!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen