Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 september 2010

Allergische aanval!

Gisteravond van Den Bosch naar Gouda begon het al...
Niezen, niezen en nog eens niezen bij de NS.
NS stond voor; niet snuiten, want ik was door m'n zakdoekjes heen!
Gelukkig vannacht even geen last gehad, maar toen ik opstond meteen;
Bingo!
Medicijnen gebruik ik niet meer...
Dit los ik op door rustiger aan te doen, veel water te drinken en zout water snuiven.
Of het helpt?
Natuurlijk, want ik geloof erin!
Hahaha..
Ijdelheid is gelukkig tevergeefs in deze situatie, dus vol trots toon ik mijn allergische

Snuit!

8 opmerkingen:

  1. Nou, nou Walter die neus mag er wezen hoor!
    Heb je hem opgeleukt met fotoshop?
    Wel lastig zo'n allergie.
    groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotoshop..FOTOSHOP!!!
    Lieve Joke, ik heb zo'n kop!
    Hahahaha.....!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahahaha ik geloof er niets van, die onderste, dat ben jij niet!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ( ik houd wijzelijk mijn mond...gnagna!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zit echt in de lucht.
    met al die zwammensporen, allemaal schimmels.
    mijn keel voelt ook al aan als schuurpapier.
    crabapple van bachbloesem vernevel ik in mijn huis om de lucht zuiver te houden en idd veel met zout spoelen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja sorry hoor ik ben helemaal afgeknapt
    hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor Elly..sta ik er een keer voordelig op, is het nog niet goed!!!
    Grrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  8. whoehaha
    ja sorry hoor, moet je er maar niet zo gek op staan

    BeantwoordenVerwijderen