Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 september 2010

Gister én honderdvijfentachtig!

Gelukkig waren we het er helemaal over eens...Ank  (klik)  en ik hebben gister een fantastische leuke en fijne dag samen doorgebracht!
Ze kwam eerst naar mij toe en hier hebben wij gezellig uitgebreid ontbeten en kennis gemaakt.
Daarna zijn we richting haar woonplaats gegaan, waar we een schitterende foto-boswandeling hebben gemaakt. Overigens hebben we zo ontzettend veel prachtige paddestoelen gezien, dat we totaal gehersenspoeld daardoor op de terugweg een groep eenden voor paddestoelen aanzagen!
Hahahaha..
Erg bijzonder als je elkaar ontmoet op deze manier en dat het zo klikt!
Een superdag was het!
Ik ga dit weekend heerlijk al die 185 foto's bewerken en zal er regelmatig de meest bijzondere van tonen.
Hier vast een willekeurig aantal;


Te beginnen met de liefste hond allertijden!;
Lara.


Zelfs de vensterbank was niet veilig voor mij bij Ank.
Hier heb ik alleen al minstens 10 verschillende foto's van gemaakt!




...


Niet meer te tellen, zoveel paddestoelen als we gezien hebben!



Ben die dag letterlijk diverse keren op de knieën gegaan vóór Ank!
( Goed lezen wat er staat hè, hihihi!)



Wordt vervolgd en vervolgd en vervolgd en...
Zeer prettig weekend allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel, lieve Walter,
    mijn leven wordt mooier door jou!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh wat leuk allemaal
    ik lees tussen en in de woorden dat het zalig was

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi het eekhoornbrood geweldig en het glas werk is heel erg apart jullie hebben er een gezellige dag van gemaakt ben benieuwd naar de vervolg fotos dikke huq

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n dagje toch...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaaw, je voelt de "klik" tot hier!!! Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dag met een gouden randje dus :-) Leuk! Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen