Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 31 december 2010

Stilletjes het jaar uit....











Tot volgend jaar beste mensen en heel fijne avond toegewenst !

19 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling, Walter en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Dan beginnen we gewoon weer opnieuw en maken we er weer iets moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk blijven doorstappen lieve Walter, ongeacht welk jaar het is, wordt of was zoals jij dat zo mooi bij mij verwoordde...
    Ik wens je een héél fijn jaar toe, uit heel mijn hart. Maar eigenlijk wens ik je dat élke dag, want elke dag is het begin van het volgende jaar, niet? Dikke knuffel jongen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog ...uren en het is 2011, zou dat zoveel veschil maken? Tot volgend jaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Walter,
    Hoewel ik niet altijd tijd heb om op alle blogs te reageren, wees er van verzekerd dat ik je regelmatig bezoek. Dank voor al je foto's en inspirerende verhalen en filmpjes. Wens je een heel goed, inspirerend en vooral gezond 2011!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wens je een fijne avond en een mooie start van het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat doe ik straks ook, heel stil op kousevoetjes

    gezellig stil eindejaar Walter
    en voor 2011 een inspiratievol en gezond jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... en ook langzaam het nieuwe jaar in, dat naar ik hoop gezond en typisch Walteriaans zal mogen blijven, altijd met Lappy en Toppy in de weer. Marius

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Same 2 U Walter en zie het vuurwerk als inspiratiebron voor flink wat nieuwe werken wellicht! Maak er iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Walter, ook het komende jaar blijf ik bij je...van binnen.
    Wees gelukkig in essentie, dan ben je het overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's weer! Het idee allen al is bijzonder. Maar dat ben je, he? Ideeenrijk. Dat vind ik o.a. zo leuk aan je.

    Ik wens jou ook een fijne jaarswisseling. Maar vooral een heel fijn komend jaar, waarin je inspiratie krijgt, waarin je doorgaat met je experimenten. Waarin je doorgaat met je persoonlijke groei. Waarin je doorgaat ons vertellen wat je daar zo aan meemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag lieve walter, ik wens, dat 2011 een goed en vriendelijk jaar voor je wordt:))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op naar een mooi en inspirerend nieuw jaar Walter, geniet van een heerlijke avond met Poppie, Beer en Tje, Lappie en Toppie, en niet te vergeten Waddy, de ondeugd. Drinken jullie maar gezellig samen de fles Tsjakka bubbels leeg.
    Tot volgend jaar.....

    Liefs Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan! Zo kan het ook.
    Een hele prettige jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wens je een goede jaarwisseling Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vuurwerk in het klein,
    daar zullen de hondjes niet van schrikken!
    Bedankt voor je bezoekjes en comentaren
    van het afgelopen jaar!
    Maak er een prachtjaarovergang van
    en een Gelukkig Nieuwjaar!
    Gr.
    P-TER

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik hoop dat jij toch ook een gezellige avond hebt Walter, maak er wat van jongen! bij ons is het ook zeer stilletjes.
    Dan weer een slaapje doen en we fietsen zonder dat we het merken het nieuwe jaar in, het gaat n.l. vanzelf.
    Lieve groetjes,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een goede roetsjjjj Walter.
    Een nieuw jaar met nieuwe kansen :-)
    Liefs Natje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. niet een dag maakt een jaar
    maar 365 bij elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel laat, maar toch een fijne jaarwisseling gewenst! Hoe is het nieuwe jaar tot nu toe verlopen?

    BeantwoordenVerwijderen