Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 31 januari 2011

No sense at all-week.


To make a ridiculus start, I'll begin this week with an attempt to write in English...
And I will stop that immediatly!
Nee, ik blijf gewoon oer-hollands gek doen, das al difficult genoeg, zou ik zo zeggen!
Translation programs make a complete mess of my already messy dutch...



Back to bussiness now...
Deze week ga ik werkelijk trachten alleen maar complete onzin af te beelden èn te verkondigen.
Weet je dat zoiets nog best wel moeilijk is?
Want in absolute onzin kom je vaak de kern van het Zijn tegen!
Reeds nu krijg ik de neiging het onzinnige op een zinnige manier aan de man te brengen.
Zie je hoe moeilijk het nog is?


Een leuke start van deze "no sense week" lijkt mij toch wel een serie niet-foto's.
De geslaagde niet-foto is eigenlijk in tegenspraak met zichzelf en helaas vind ik er zelf dit keer een aantal zeer geslaagde bij.




Of klets ik reeds onzin?



Zo ja, dan is dit een prima begin van deze week.
Jullie ook veel plezier hoor!

6 opmerkingen:

  1. de zin van onzin is niet te onderschatten, zo blijkt alweer uit dit blog? :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,
    Maak er maar een gezellige onzinweek van Walter.
    Dat zal zeker veel goeds opleveren.
    Veel plezier en have fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey there!!! I like the photographs, and the English, too. What is with the crucifix wedged in the pipes? It is art, I know that, because I am thinking about it! The clothes pin photo is beautiful! Dutch is difficult. Even commenting...I have to choose between two words.. Reactie plaatsen and Voorbeeld. Hmmm...I choose the first!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kaas met wijn en stokbrood
    Dat is dus Parijs

    Koffie die koud en hard is
    Dat is mokka-ijs

    Honderd schone borden meer
    Dat is het bewijs

    Een auto op de rails
    Dat is dus een trein

    Je hand in de cirkelzaag
    Dat is dus pijn

    Voor alles is een naam
    Het gat in de muur heet raam
    Een kip die geen ei legt, is een haan

    Deel mij maar
    Bij de onzin in
    Bij de onzin in
    Bij de onzin

    Een lantarenpaal met takken
    Dat is dus een boom

    Kijken met je ogen dicht
    Dat is dus een droom

    Twee vingers in het stopcontact
    Dat is dus stroom

    Voor alles is een naam
    De zon die 's nachts schijnt, heet maan
    En een gele komkommer is banaan

    Deel mij maar
    Bij de onzin in
    Bij de onzin in
    Bij de onzin

    Een tafel met een leuning
    Dat is dus een stoel

    Je moeder die doodgaat
    Dat is dus gevoel

    Ik heb ze alle vijf
    Een man met borsten is een wijf
    En wat niet slap is, dat is stijf

    Deel mij maar
    Bij de onzin in
    Bij de onzin in
    Bij de onzin
    © Bram Vermeulen

    *wink, big smile*
    Fijne onzinnige week gewenst, Waltertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ben ik het op de valreep nog helemaal mee eens
    Geweldige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen