Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 29 april 2011

Alles gaat gewoon verder....

....een beetje jezelf wassen en je ziet wel wat deze dag je brengt....

4 opmerkingen:

  1. Ga dansend de dag door, en maak er een heel mooi oranje weekend van.

    Veel plezier..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoten van slagerij Van Kampen. Een heel plezierig weekend Walter. Marius

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor poezen maakt het niet uit of er getrouwd, gerouwd of gefeest wordt....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk is het leven heel eenvoudig, we mogen wel een voorbeeld nemen aan (huis)dieren.

    Lekker genieten, en je ziet wel wat deze dag brengt.
    Dus niet op tijd op staan, aankleden, wassen (o ja dat wel)eten, snel je spullen bij elkaar zoeken, racen op de fiets, hijgend aan komen met druppels aan je neus als je je fiets in het fietsenhok zet, Snel naar boven, waar is de sleutel van mijn kamerdeur? Deur open doen, jas uit, inloggen, vijfhondervijfenenegentig mails lezen van mensen, die allemaal wat van je moeten, je stapel op je bureau aanzien, je

    zucht moet ik nog verder gaan?

    was ik maar de poes hierboven
    (*_*)

    BeantwoordenVerwijderen