Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 30 mei 2011

Over de week verdeeld.....


 Het was een optie geweest....



 Elke dag wat weblogvulling....


 De Groenwal hier pal achter mijn huis....



 Altijd beschikbaar voor wat simpele natuurfoto's



 Ach, als er niks meer aan inspiratie komt deze week...



 ...dan hou ik het hier toch even gewoon bij?


Ergens verderop deze week gaat het weer wat meer zomeren.
En daar heb ik wéér reuze zin in!
Fijne week gewenst.
(Bij tegenvallend weer, gewoon van binnen zomeren!)

6 opmerkingen:

  1. Simpel, maar wel heel mooi..!!
    Ja, laat die zomer maar komen.
    Helemaal mee eens.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zeggen; vandaag 30° en vanavond onweer, dus ga ik seffes lekker buiten genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het thema vandaag schijnt onbewust week te zijn.
    ik zie bloggers die aankondigen een week weg te gaan( doe ik ook vanaf woensdag) en jij kleurt de week met de mooiste bloemen.
    ik ben blij dat ik weer kan reageren:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Groenwal is een waar paradijs, een oase van groen!Zelf gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel verrassend wat je de kijkers beidt. Ik kwam hier via Ank en ik kom terug, heel graag, dit is genieten. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. met al de bloemekes zorg je dat het zomert op je blog
    en het was hier vandaag ook heel zomers

    inderdaad, is er geen zon, dan zelf maar voor zon spelen, dat probeer ik ook

    BeantwoordenVerwijderen