Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 7 juni 2011

No styling, gewoon frutselen.

Dan zie ik iets en dan wil ik er iets mee...en soms doe ik dat ook.
Eigenlijk doe ik dat meestal en laat ik "belangrijk" werk er even voor liggen.
Monnikjes in het water met fluitekruid en een wierook brandertje met blaadjes.
En dan te bedenken dat ik de wereld zou kunnen redden door iets zinnigs te doen!
Oké, dat doe ik dan morgen wel, tenzij....
Over styling gesproken, de foto's op de juiste plek krijgen lukt tegenwoordig niet meer met de "vernieuwde en verbeterde" blogspot. Dan zo maar!

1 opmerking:

  1. dat is ook allemaal zinnig hoor, zo zien wij hier iets en hou je ons bezig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen