Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 20 september 2011

Zoektocht naar jezelf?


Het is een manier van verwoorden, maar ik zie het anders.
Leven is bewegen, leven is constante verandering, tenzij...
Tenzij je je statisch opstelt en "kiest" voor verharding.
Sommige menen dat het standvastigheid is, of zelfs een bepaald soort trouw aan een statement dat jij jezelf of een ander je heeft opgelegd.
Het werkelijke wezenlijke van wie je bent blijft toch wel in je aanwezig en dwars door alles heen, zichtbaar.
Dus zoektocht naar jezelf is het niet.
Het is een kwestie van af en toe bijstellen, en je aanpassen in de veranderingen die het leven met je voorheeft.
"God" en/of "Kosmos" hebben het goed met me voor, daar ligt het niet aan.
Maar een beetje mee werken kan geen kwaad!
Begrijp je?

(Knipoog op z'n kant...)
(Dit keer maar eens in woorden en niet afgebeeld.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten