Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 3 oktober 2011

De dagelijkse bezigheid van het webloggen.

Voor mij werkt dat het best als ik er een dagelijks ritueel van maak.
Althans zo werkte dat tot nu toe.
Dat ritueel lukt even niet meer....ook prima hoor, maar ik bleek het nodig te hebben voor continuïteit.
Wist ik niet!
Hihihi..
Zo zie je maar, eens mens blijft lerende over wat wel of wat niet voor hem of haar werkt.
En zolang je jezelf niet vastlegt op een denkbeeldig Ik dat je meent te moeten zijn, blijft het leven vol verrassingen.
Kan je me nog volgen?
Ik gelukkig wel.
Vandaag nog even lui genieten van deze "zomerse dag" om daarna weer aan de slag te gaan met degene die ik meen te moeten zijn. Dit laatste valt onder "humor", althans dat hoop ik dan maar.
Zijn, die we menen te moeten zijn.
Zijn, die we verwacht worden te zijn.
Kom, laat ik maar eens gewoon zijn voortaan!
Nee, niet 'gewoon' zijn, want gewoon vind ik mezelf ( gelukkig) niet.
Gewoon Zijn, dat bedoel ik.
En dan wens ik keurig en plichtsgetrouw, iedereen een hele fijne week toe.
(En ik meen het ook nog!)

Niet meer dan één p.p. graag, anders is er niet genoeg en dan kijken laatkomers naar een lege doos!

3 opmerkingen:

  1. Mmmmm... is dat even smullen! En het voordeel van zo'n digitale lekkernij is dat het niet indruist tegen mijn dieet...
    Welterusten, Walter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi die meneer Beer.
    Geniet jij nog maar lekker van de ze zomerse dag en dan weer over naar de orde van de dag, met alles wat er bij hoort.
    En als die lekkere zoentjes op zijn komen er wel weer nieuwe....hihi zoetekauw!!
    Fijne dag vandaag en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dagelijks bloggen, het lukt mij steeds minder goed:))

    BeantwoordenVerwijderen