Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 17 februari 2012

Zo ineens weer; Rob.


Mijn gevoelens zijn als sinds enige tijd somber te noemen
en alhoewel ik het nu zomaar op mijn weblog neerzet, tracht ik het in het dagelijks leven te maskeren.
Simpelweg omdat het met niemand behalve mijzelf te maken heeft...
Ineens dacht ik weer aan mijn beste vriend van ooit, Rob.
Hoe vreselijk moet het zijn  geweest om met deze gevoelens het leven te verlaten.

1 opmerking:

  1. Ieder mens draagt een rugzak.
    Een rugzak van het leven.
    En natuurlijk zit Rob ook in die rugzak.

    Ieder mens draagt in het leven
    een onzichtbare rugzak mee
    bergt daarin vreugde en zorgen
    verzameling van wel en wee
    soms is de rugzak zwaar
    een ander moment vederlicht
    dan blijft er ruimte over
    maar dikwijls kan hij niet meer dicht
    ...kijk in een verloren uurtje
    de inhoud nog eens door
    dan kan er iets verdwijnen
    wat zijn waarde reeds verloor
    langzaam wordt de rugzak lichter
    de levensreis gaat voorbij
    en bij het naderen van de avond
    werp je een deel last opzij
    maar er is nog zoveel waarde
    wat je koestert en graag behoud
    soms kleinigheden
    herinneringen van goud
    zo dragen we ieder onze eigen rugzak mee
    niemand die hem overneemt
    je hoeft dus niets te vrezen
    dat hij ooit wordt ontvreemd.

    BeantwoordenVerwijderen