Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 13 maart 2012

Snoeien, hakken, zagen in...


Misschien wel in oude patronen, oude gewoontes..
Staat er een leeftijd voor om het roer om te gooien en speel je op safe door het roer toch goed in de hand te blijven houden?
Het leven neemt me mee en ik houd me vast.
De verbinding met die ik wezenlijk voel te zijn houd ik vast of laat ik soepel door de handen glijden, oplettend hem niet kwijt te raken.
Snoeien, hakken, zagen....en opletten dat ik niet onder mijn eigen vallende takken en boomstammen terecht kom.
Steeds weer kijkend welke stukken op welke plekken vallen.
Noem het poëtische taal die een verwarrende werkelijkheid weergeeft....

Met andere woorden:
Vandaag is het dinsdag.

1 opmerking:

  1. Zo is het, vandaag weer dinsdag.
    Maak jij/jullie jou tuintje maar weer heerlijk zomerklaar.
    Dan is het straks daar weer goed toeven...!!
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen