Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









vrijdag 13 april 2012

Gaan voor Stil en Leeg.



Stil als in overgave, vanuit rust werken.
Leeg als in ruimte, geen drukte.
Een tijdje de tijd nemen voor 'bewust' Zijn.
Zijn..zonder al te veel franje.
Hang je ballast maar even aan de haakjes.
Ze kunnen het hebben.
( Extra secondenlijm toegevoegd aan de zuignapjes.)


En wist je dat op die manier 'vrijdag de 13e' een geluksdag wordt?






3 opmerkingen:

  1. Die zuignapjes blijven wel hangen met dat extra hulpmiddeltje.
    Maak er maar een mooie geluksdag van deze vrijdag de 13e, maar natuurlijk alle dagen die volgen ook.
    Op naar een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee ik had er nog niet bij stil gestaan het is vrijdag de dertiende. Voelt me nooit aan als een ongeluksdag. Ik loop zelfs bewust onder trappen door.

    Ik wens jou een geluksdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Walter. :))

    Als toevoeging wist je dat vrijdag de 13de en algemeen 13 juist n hartstikke positief getal is. Pas mooi artikel hierover gelezen. Het is als t ware de toegevoegde factor, de mogelijkheid tot doorbraak ware Verandering. :)))
    Voor de rest zijn t allemaal 12-systemen twaalf sterrebeelden en zo. :)))

    lieve warme groet Kagib

    BeantwoordenVerwijderen