Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 12 april 2012

Met stip!


Dus voor de verandering weer eens een rustgevend muziekje geplaatst voor het slapen gaan...
Dertig minuten duurde het 'ding', vergezeld van prachtige beelden.
Het hele bericht stond al in de wacht voor nu, dus ik draai even proef via de voorbeeld functie.
( Weten blogbeheerders waar ik het over heb?)
Na 10 minuten slaat mijn pc op tilt en brabbelt via tekst iets van; Failure, crash, program delete, restart..en meer van die narigheid!
Al met al, het werd een zooitje en gelukkig raak ik niet in paniek van pc troubles.
Het is hersteld, maar het filmpje heb ik toch maar verwijderd.
Ik wil geen ellende veroorzaken bij vermoeide weblogbezoekers die zouden denken;
Ha, mooi muziekje, lekker filmpje voor het slapen gaan om vervolgens met een kapotte pc de nacht in te moeten.
Gegarandeerd slapeloos!
Vandaar een foto die niets met slapen te maken heeft en voorzien is van Stip!
Natuurlijk mag je raden wat er is afgebeeld, tenzij dat je uit de slaap gaat houden.

Welterusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten