Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 31 oktober 2012

Flink tekeer gaan op mijn Stilte-dag.


Ooit kreunend en hijgend tot stand gebracht in een modeltekengroep. De spatten vlogen eraf bij me!

Stilte-dag op woensdag, gewoon ooit ingesteld omdat ik dat leuk vond maar ook werkelijk praktiseerde.
Nu worden de maandag, dinsdag én woensdag min of meer gevuld op het open Atelier.
Ik moest er  weer erg aan wennen om in een groep te werken, een groep waarbij ieder op zich individueel bezig is en ook dat is nieuw voor me.
Meestal bezocht ik groepen waarbij er een thema was, dat kon modeltekenen/schilderen zijn, of bezig zijn met een bepaalde 'opdracht'.
Eén van de eerste keren dat ik in deze nieuwe groep werkte, merkte iemand op dat ik veel geluid maakte tijdens het werken! Hahaha, die moet me maar eens mee maken als ik alleen in mijn eigen atelier bezig ben!
Stilte-dag...


1 opmerking:

  1. Je maakt me nieuwsgierig.
    Leuk te zien dat je toch weer aanwezig bent!

    Groetjes, joke

    BeantwoordenVerwijderen