Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 4 oktober 2012

Het 'persoonlijke Zijn'.



Eerder een stukje voor op Werkwijze, dacht ik eerst.
Maar het leek me juist nu even goed om mijn, overigens vermakelijke en creatieve 'blogdenken' tijdelijk te verlaten.
En met vermakelijk en creatief bedoel ik dat ik me op deze manier kan uitleven en vermaken, al dan niet gedeeld door bezoekers.
Wat dat betreft geeft delen een extra voldoening.

Zowel in mijn privé leven als in mijn blogbezigheid lijkt er iets veranderd te zijn.
Veranderingen die zich in je voltrekken zijn niet altijd gelijk voelbaar en vanuit een buitenwereld gezien kan het iets lijken van; "Ach, dat gaat wel weer over'".
In eerste instantie kan je dat ook van jezelf denken...'Het is een tijdelijke periode'...

De weg die ik tot nu toe bewandeld heb en waarvan ik delen in mijn weblog beschreven heb, had  natuurlijk in werkelijkheid op veel meer betrekking dan de stukjes die ik neerzette.
Een 'persoonlijk Zijn' dat zich steeds minder makkelijk laat delen.
Dingen die spelen, inzichten en veranderingen die gaande zijn, ze staan al allemaal op dit blog verwoord!
Momenten dat ik weer tot schrijven kom herken ik al snel als; Dit wordt het zoveelste van hetzelfde!

Kortom, het leven waar ik in gegroeid ben of eigenlijk ingegroeid, heeft visies die vooral vruchtbaar voor mezelf zijn geworden en dat heeft niets met een onwil tot delen te maken.

Eigenlijk kan ik alleen nog maar delen door te Zijn.
Bijna een eerste zinnetje van het verwoorden van iets dat niet te verwoorden valt.


En wat mijn blogs betreft?
Ik blog er voorlopig nog heerlijk 'stuurloos' op los...




2 opmerkingen:

  1. Hopelijk gaat het met je persoonlijke zijn weer wat beter en heeft de griep je steeds minder in de ban.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, een heel stuk minder. Mijn persoonlijke zijn wordt alweer wat helderder. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen