Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 20 oktober 2012

Na mijn korte onderzoek;




De Spijkers begonnen 'roestig' te worden van mijn Spijkerbed...
Maar het kan ook iets anders geweest zijn en heeft weinig zin om mij daar over uit te laten.
Spijkerbed dreigde een 'soppig' slaapmatrasje te worden.
Maar van iets dat ooit goed gewerkt heeft voor je kun je ook leren.
Waar ging het mis?
In het echte leven kunnen mensen nog wel eens boos of teleurgesteld iets afsluiten en dan menen ze dat ze het zomaar achter zich kunnen laten.
Kan je nagaan wat een luxe het is dat het alleen maar om een weblogje, website-je gaat!

Na een minuscule pauze (  intern onderzoekje ) kom ik erachter dat Spijkerbed toch een leuke thuishaven voor me blijft.
Het leven is in feite een spel, een spel waarbij vals spelen zich tegen jezelf keert..
Oeps, ik ga alweer op de 'Werkwijze' toer en dat is juist niet meer de bedoeling op Spijkerbed.
Alleen wat lichte kost met hier en daar wat subtiele diepgang.

Om een kort verhaal iets te verlengen;
Spijkerbed: Luchtig en creatief. 


Werkwijze: Zwaarmoedig, betuttelend en moralistisch.
Hahahaha, nee hoor, gewoon wat meer poging tot diepgang en levensbeschouwing!
Zelfs in de afbeeldingen die ik erbij plaats!




En dan mijn Fotoblog;
Tot op heden plaatste ik niet al te selectief, ik ga me wat meer richten op 'bijzonder' foto's.
Ach, voor alle drie mijn blogs geldt vooral;
Als ik er maar voldoening en plezier aan beleef.
Mochten er bezoekers komen die dat er ook aan beleven, tja daar ben ik eerlijk in, dat is wel een extra motivatie!



1 opmerking:

  1. Zo jij krijgt het met de dag drukker, ik zou de kluts helemaal kwijtraken.
    Suc6 met alle drie hé.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen