Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 30 oktober 2012

Tussen alles door weer aktief.



Geworstel met weblogs, drie nog wel!
Het had even tijd nodig dat scheiden van 'mijzelf'.
Ja, want in feite verdeel ik mijzelf door deze manier van bloggen in drieën en...
ik begin er weer plezier in te krijgen.
Al gaat het maar om webloggen, het is altijd leuk om een uitdaging aan te gaan, even jezelf een driedelige schop onder de kont geven.
Natuurlijk lopen Spijkerbed en Werkwijze een beetje door elkaar heen, toch tracht ik de ene wat luchtiger te houden dan de andere.
Het vreemde is altijd, naarmate ik actiever bezig raak met 'leven' krijg ik gelijk meer zin in bloggen en heb er zelfs meer tijd voor! (over)
Hoe het werkt ga ik me steeds minder afvragen, maar zomaar ineens kan ik weer het licht zien.
Er lijkt geen recept voor.
En ja, mijn licht stond op de nachtstand, al tijden.
Tegenwoordig hou ik dat vaker voor mezelf en pas als mijn licht weer brandt beken ik mijn 'nachtstand' van voorheen.
Je begrijpt vast wel waarom.

( Eventuele vragen alleen mondeling via mijn voordeur.)

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer plezier in hebt.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. soms begrijp ik zelfs soms niks.....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hier is het ook vaak een waakvlammetje, die nu en dan even opflakkert als een deur open gaat

    BeantwoordenVerwijderen