Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zondag 18 november 2012

Een kwestie van een klikje?



Werkwijze mag een blog blijven waar ik wat dieper, serieuzer of eigenlijk in andere bewoordingen de dingen beschrijf.
Dingen...welke dingen dan?
Kijk, das nou een kwestie van een enkel klikje en je kan het zelf ervaren!
( Hihihi)
Je weet inmiddels dat het geschreven 'hihihi' op een weblog van een andere lading is dat het 'live' uitgevoerde?
( Toelichting op aanvraag, maar alleen voor mensen met weinig humor en flexibiliteit.)

Gelukkig ben ik het weer leuk gaan vinden om iets met mijn schilderwerk te gaan doen, daar waar het om de buitenwereld gaat.
De naam Werkwijze leent zich natuurlijk uitstekend om op dat blog te vertellen naar aanleiding van afbeeldingen over mijn werk. Maar niet alleen over techniek en dat soort zaken.
Juist op Werkwijze zal ik de 'andere' kant van mijn werk bespreken, de spirituele oftewel wat het met mij doet en welke betekenis ik er aan geef.
Dus bij interesse even doorklikken naar mijn andere blog.

Ook op Spijkerbed zal ik me er mee gaan bezig houden, mogelijk vanuit weer een andere benadering.
De benadering van het leuke, het ontspannende, het meer oppervlakkige.
Broodnodig voor iedereen om een balans in het leven te bewaren.
Vlug een kop koffie pakken en eerst even naar de wc, want voordat je het weet wordt het weer een Werkwijze bericht!
(@@@)
^
Het alternatief voor hihihi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten