Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









zaterdag 3 november 2012

Over tevredenheid.


Niet meer van die uitgebreide stukkies op Spijkerbed...
Das wat meer werk en Werk hoort tegenwoordig op Werkwijze.
Nou ja, 'hoort'...Het is zo gegroeid.
Maar toch nog even iets over tevredenheid.
En dat naar aanleiding van wat er in de politiek gebeurt?
Nee...
Bij mij is het niet afhankelijk van politieke maatregelen.
Ik maak gewoon m'n keuzes en doe het met wat ik heb.
Zo heb ik m'n sportschool abonnement opgezegd om het Open Atelier te kunnen bekostigen!
Dan maar hier thuis wat in m'n blote kont heen en weer springen op house-music!
Samson en 'Delilah-Rutte' hebben het moeilijker dan ik!
Mijn opera houd ik overzichtelijk.

2 opmerkingen:

  1. Ja, de beschikbare centjes kunnen maar een keer uitgegeven worden.
    En waaraan die keuze moet je zelf ook maken.
    Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen