Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 10 december 2012

Gehecht aan de gekste dingen.


Voorstadium kastje.

Mijn alleskamertje..ik gym er zelfs in, ik mediteer er in, ik computer er mijn weblog in elkaar, ik chat er met mensen die ik niet ken en soms ook niet wil leren kennen, soms lunch of ontbijt ik er zelfs.
Ik begin er de dag en ik beëindig er de dag..
Soms komen er nieuwe spullen op mijn pad die 'beter en netter' zijn en kan ik wat van het allegaartje vervangen.
Mijn voormalige 'mediteermeubeltje' was in feite niet meer dan de rechtopstaande speelgoedkist van mijn zoons.
Gelukkig spelen ze inmiddels in hun eigen leven en niet meer met playmobils.

Inmiddels is alles verkast en ja, het is best wel een verbetering.
Speelgoedkist gaat niet weg, staat nu in het halletje.
Gelukkig dat ik niet meer 'drink', want het is wel een plek om snachts tegen aan te botsen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten