Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 11 december 2012

Tafel i.p.v. boom...





 Dit jaar niet zo een zin in de traditionele boom.
Misschien dat ik er een 'kersttafel' van maak?
Schuiven en volproppen om er daarna weer rust in te brengen.
Ik houd jullie op de hoogte...









Of ga ik voor 'nihilisme' en laat ik het zo?
Nou, zo ver ben ik nog niet Verlicht gelukkig.
Dus het wordt ouderwets aanrommelen tot het naar m'n zin is.
Om het dan regelmatig te veranderen?



4 opmerkingen:

  1. Dat zal best sfeervol worden.
    Een kerstboom hoeft niet hoor, je kunt het toch wel gezellig maken.

    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. speciaal is het in ieder geval wel, dat is pas rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nihilisme is m.i. geen verlichting, maar ja, wie ben ik?
    Blijf jij maar lekker doorrommelen.
    En die lage energie niveau...ach het zal het weer wel zijn hihihi. Misschien zit het tussen de oren en doen we meer dan we denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk toch, een kersttafel, kan je leuke kaartjes en allerlei op kwijt, het wordt vast heel gezellig

    BeantwoordenVerwijderen