Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









donderdag 31 januari 2013

Is dat zo?








Als je het  zelf niet opzoekt komt het echt niet vanzelf naar je toe.




3 opmerkingen:

  1. Noem dat maar niet zinvol Ik vind het geweldig hoe jij daar zowel hier als op werkwijze altijd weer vorm aan weet te geven. Voor mij zijn beide blogs als een geheel waardevol.
    Dank je voor het steeds weer open staan en delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Behalve dat wat je niet wilt dat het vanzelf naar je toe komt.

    BeantwoordenVerwijderen