Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









dinsdag 14 mei 2013

De boot gemist?




De boot gemist of in de verkeerde boot gestapt?
En wie bepaald welke boot de juiste is?
Nee, laat ik er maar geen bericht van maken met louter vraagtekens.
Ik heb in heel wat bootjes gezeten en zelfs ben ik tussen de wal en het schip geraakt, want blijkbaar heeft iemand ooit beslist wat de juiste boot is en wat de verkeerde.
Een ander verhaal is dat ik misschien wel uit de boot gestapt ben en aan wal geraakt.
Ja, soms aan de hoge wal, soms aan lager wal.
De 'wal' zit al in mijn naam besloten, dat scheelt.
Heb je het door? Ik begin weer voor mijn 'doelgroep' te schrijven..of heten dat lotgenoten?
Als ik goed om mij heen kijk zie ik niks anders dan 'lotgenoten', ze noemen het ook wel 'mensen'.
Stukjes die nergens over lijken te gaan en toch alles te maken hebben wat mij zoal bezig houdt.
Maar ja, soms hou ik die boot af, de boot van de tè persoonlijke stukjes.
Toch ga ik me er af en toe weer aan wagen...
Want gebakken lucht bloggen lukt me niet zo.
Voordat je je als blogger voelt aangesproken; Jouw blog bedoel ik natuurlijk niet!
Eigenlijk bedoel ik vooral mijn eigen pogingen om regelmatig 'lucht te bakken'...
Zelfs daar moest ik het kookwekkertje bij zetten.
Aangebrande lucht geeft roetaanslag.

2 opmerkingen:

  1. ...nu voel ik me een lotgenoot.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja wat is de juiste boot, dat merk je pas als je halfweg bent, of het de juiste boot was of niet

    BeantwoordenVerwijderen