Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









maandag 27 januari 2014

Toen ik gisteren aan dit blogbericht begon..

....kwam er niets.













Ik hoop dat er héél veel op gereageerd wordt en dat op die manier mijn niets toch nog tot iets mag leiden...

14 opmerkingen:

  1. Dat geeft niet, wie weet wat er vandaag weer aan inspiratie gaat komen.
    Of anders morgen.
    Maar hoe dan ook een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb soms ook van die dagen, daarom staan al mijn logjes op voorhand klaar als ik er goesting in heb, ik zie het zeker niet als dagelijkse verplichting

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij is het een dagelijkse behoefte geworden...eigenlijk kom ik hier dus mijn behoefte doen! :-)))

      Verwijderen






  3. Niets is wat het lijkt. 't Is in elk geval iets.


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Walter, soms kunnen uit het niets de leukste dingen ontstaan. Ik vind dit een leuk logje... kort samengevat en duidelijk ;-)
    Fijne voortzetting van de dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo zie je maar, soms is minder meer, toch nog een volle bak! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ondertussen is het met de reacties al iets geworden.
    Btw, ik kan de bloem niet op mijn hoedje zetten want ik heb het nog steeds niet gevonden.
    Hahaha..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oké, buuf...ik besef dat een paardebloempie niet geweldig is...ik heb mn best gedaan voor op je ^....;-)

      Verwijderen
  7. tja, kan gebeuren
    zelfs uit m'n fototoestel komt er vaak niets

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles komt uit het niets.

    (Van horen zeggen)

    Misschien is 't wel waar.

    BeantwoordenVerwijderen