Dit blog gaat over;



In feite gaat dit blog over alles wat een mens zoal in het leven tegen kan komen, weliswaar bekeken met een spirituele inslag ( alles heeft met alles te maken) maar wel het soort spiritualiteit dat terug te vinden en te herleiden is en naar het leven van alle dag. En natuurlijk geschreven vanuit een persoonlijke en altijd doorleefde visie. Liever geen theorieën die ik niet zelf aan der lijve heb ondervonden.
Daarnaast alles dat een mens inspireert tot een bewuste manier van in het leven staan.

Verder is mijn blog niet echt een 'per dag' blog, maar liever een blog dat je gewoon even leest.....

En verder vertegenwoordigt dit blog dat wat het leven mij brengt. Steeds weer nieuw en steeds weer anders!









woensdag 29 augustus 2018

Hij-serie.Gaat Lyn helemaal los?




👤👤 👤      👤  👤


Tien voor acht, dan maar weer zoeken naar die gezamelijke eetkamer.
Ze had er niet veel zin in na die beroerde ervaring van gisteren en had er zwaar over gedroomd.
Het leken meer op visioenen dan op dromen...beangstigend.
In haar bizarre droom stond de douche ruimte volgepakt met mensen, die bijna tegen elkaar aangedrukt werden.
Het licht daar had een vreemde kleur paars en één vrouw riep;
Sam, heb ik toch het gas wel uitgedraaid toen we weggingen!

Wat een vreselijke droom en dan nu, gewoon als Lyn die eetkamer in, ook al betiteld als 'gezamelijk'.
Er waren maar een paar mensen, alleen 2 van de 3 vrouwen zaten naast elkaar aan de grootste eettafel.
De jongeman leek zich verschansd te hebben opgesteld, hij zat in de donkerste hoek.
Zijn kale schedel glom, alsof hij zwaar bezweet was. Glimmen in het half duister, hoe vreemd kwam dat over!
Toch ging ze aan een tafeltje dicht bij hem in de buurt zitten en daardoor ver van die akelige vrouw, die nu los van de 2 andere dames aan een pc zat, vlakbij hen in de buurt.
Ze zat met de rug naar iedereen toe en haar haren waren heks-achtig verward.

Alle tafels bleken volledig gedekt met alles erop en er aan.
En dat terwijl er maar 4 mensen in totaal aanwezig waren.
Nou ja, zichzelf meegeteld 5.

De jongeman zei een treuzelend; 'Hallo mevrouw' tegen me.
Mevrouw dus, haar outfit leek te hebben geholpen
Goede morgen jongeman, zei ik...

De 2 dames zaten verdacht te smoezen en Lyn meende dat ze het over 'Androlyn' hadden...
Maar ze kon er verder niks van verstaan.
Lyn zette de enigzins afgekoelde kop koffie aan haar lippen en terwijl ze dronk hield ze de jongeman in de gaten.
En hij haar...
De Vrouw zat fanatiek te typen, wat en waarover daar had Lyn geen idee van!

Mevrouw, wilt u straks met mij een kopje thee in de tuin drinken, het is lekker weer.
Lyn schrok een beetje, hij richtte zo plotseling het woord tegen haar!

Oja hoor...(had ik zijn naam al gehoord eigenlijk?)
Die tweede beschuit kreeg ik niet naar binnen en de 3 andere vrouwen waren ineens vertrokken.
Ook hij stond nu op en verdween.
De vrouw was vergeten de pc uit te zetten en Lyn kon zich niet beheersen, ze keek even naar wat er zoal geschreven was.

Mijn hemel,die Vrouw is werkelijk knettergek, wat een vreemde verhalen stonden erop.
In de hoop dat er niemand binnen zou komen, begon ze te lezen...en dat 'losgaan' zou pas veel later komen!

Een volgende keer over wat ze daar las.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten